ٹک ٹاک پر تین منٹ کی ویڈیو اپلوڈ کریں

سان فرانسسکو : ٹک ٹاک نے جمعرات کو صارفین کو تین منٹ کی لمبائی تک والی ویڈیو اپلوڈ کرنے کی اجازت دینے کا اعلان کیا ہے ، ٹک ٹاک نے اپنے حریفوں سے آگے رہنے کے لئے پہلے والی لمٹ سے تین گنا بڑھا دیا ہے ۔

خیال کیا جاتا ہے کہ ٹِک ٹاک کے پاس ایک ارب صارفین ہیں جن میں صرف امریکہ میں 100 ملین سے زیادہ صارف شامل ہیں ، اور یہ ایپ خاص طور پر نوجوان اسمارٹ فون صارفین میں مقبول ہے ۔

پروڈکٹ منیجر ڈریو کرچوف نے ایک پوسٹ میں کہا ، لمبی ویڈیوز کے ساتھ ، تخلیق کاروں کے پاس ٹک ٹوک پر نئے یا توسیع شدہ قسم کے مواد کی تخلیق کرنے کے لئے کینوس موجود ہوگا ، جس میں ٹائم کو مزید بڑھانے کی لچک ہوگی ۔

کرچوف کے مطابق ، آنے والے ہفتوں میں تمام ٹِک ٹاک صارفین کے لیے ایک منٹ کی ویڈیو سے زیادہ طویل منٹ تک والی ویڈیوز پوسٹ کرنے کا آپشن سامنے آجائے گا ۔

کوچوف نے کہا ، کے شاید آپ میں سے کچھ پہلے ہی ٹِک ٹاک پر کچھ لمبی ویڈیوز دیکھ چکے ہوں گے – ہم دنیا بھر کے تخلیق کاروں کو اپ ڈیٹ شدہ ایپ کے ساتھ تجربہ کرنے دے رہے ہیں ۔

چین میں واقع بائٹ ڈانس کی ملکیت والی ٹِک ٹاک دنیا کی مقبول ترین سوشل میڈیا ایپس میں سے ایک ہے لیکن اسے یوٹیوب جیسے حریف کا سامنا کرنا پڑتا ہے ۔ ٹریلر ، اور دیگر مواد دکھانے میں

چیف ایڈم موسری نے ایک ٹویٹر پوسٹ میں کہا کے ، فیس بک کے زیر ملکیت انسٹاگرام بھی عوام کے رجحانات کو بڑھانے کے لئے جلد مختلف ویڈیو خصوصیات کے ساتھ تجربہ کرے گا ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button