جوہر ٹاؤن دھماکے کے مجرم جلد گرفتار ہونگے

وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید نے جمعرات کے دن ایک ویڈیو بیان میں یہ اعلان کیا کہ پنجاب پولیس لاہور میں جوہر ٹاؤن دھماکے کے پیچھے موجود مجرموں کو گرفتار کرنے کے بہت قریب ہے ۔

جوہر ٹاؤن میں بدھ کے روز دھماکا خیز مواد سے بھری ایک گاڑی میں دھماکے سے 3 افراد ہلاک اور 20 سے زیادہ زخمی ہوگئے تھے ۔

جوہر ٹاؤن دھماکے کے واقعہ کی تحقیقات میں پنجاب پولیس نے قابل ذکر کامیابی حاصل کر لی ہے ، شیخ رشید نے ایک ویڈیو پیغام میں اعلان کیا ۔

انہوں نے مزید کہا کہ ، ہم ان مجرموں کے بہت قریب ہیں اور پنجاب پولیس جلد ہی قوم کو خوشخبری سنائے گی کہ انہیں گرفتار کر لیا گیا ہے ۔

انہوں نے مزید کہا کہ ، وہ لوگ جو پاکستان میں انتشار پھیلانا چاہتے ہیں اور پاکستان کو دباؤ میں لانا چاہتے ہیں ، انھیں معلوم ہونا چاہئے کہ پاکستان کبھی بھی دباؤ کا شکار نہیں ہوگا ۔

ابتدائی رپورٹ کے مطابق ، دھماکے میں 30 کلوگرام سے زائد بارودی مواد استعمال کیا گیا تھا ، جس میں مزید بتایا گیا ہے کہ "غیر ملکی ساختہ مواد” استعمال کیا گیا تھا ۔

ابتدائی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ یہ مواد ایک کار پر لگایا گیا تھا اور اس بم کو آلے کے ذریعے دور سے پھاڑا گیا تھا ۔ اس رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا تھا کہ دھماکے کے مقام پر 3 فٹ گہرا اور 8 فٹ چوڑا گڑھا پیدا ہوا ہے ۔ دھماکے سے 100 مربع فٹ کے دائرے میں ہی نقصان ہوا تھا ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button