اصلی فلائنگ کار نے ٹیسٹ پرواز مکمل کرلی

ایئر کار (وی 5) ، پروفیسر اسٹیفن کلین کی تیار کردہ پانچویں نسل کی فلائنگ کار نے رواں ہفتے سلوواکیہ کے پیسٹانی ہوائی اڈے پر دو پروازیں مکمل کیں ۔ ماڈل کار نے ہوائی اڈوں پر بحفاظت پرواز کی ، جس میں دو ٹیک آف اور لینڈنگ شامل ہیں ۔

,,,کلین وژن کے سی ٹی او اور ٹیسٹ پائلٹ پروفیسر اسٹیفن کلین نے کہا

پرواز کے اہم پیرامیٹرز نے تمام نظریاتی امور اور حسابات کی تصدیق کی ہے جو کے ایئر کار کی ترقی کے لیے بہت ضروری اور منحصر ہیں ۔ یورپی ہوابازی کے تمام ضوابط کی تعمیل کرتے ہوئے پرواز کے تمام مطلوبہ ٹیسٹوں کی تکمیل کے بعد ، کمپنی آئندہ 6 ماہ کے اندر تصدیق شدہ انجن کے ساتھ ایک ماڈل کار پیش کرے گی ۔

پروفیسر کلین نے مزید کہا ، کے اچھی خبر یہ ہے کہ ہمارے پاس پہلے ہی خریدارموجود ہیں ۔

دو نشستوں پر مشتمل اس ماڈل کا وزن گیارہ سو کلو ہے اور فی پرواز دو سو کلوگرام اضافی بوجھ لے جا سکتی ہے ۔ بی ایم ڈبلیو انجن کے ذریعے چلنے والی ، کار طیارے میں ایک سو چالیس ہارس پاور کا موثر پاور آؤٹ پٹ ہے ۔ ایئرکار کا تخمینہ شدہ سفر ، اس کی حد ایک ہزار کلومیٹر ہے اور اس کی پرواز کی رفتار اٹھارہ ایل ایچ فی گھنٹہ ہے ۔

پارکنگ

ایئر کار کے ذریعے آپ ہوائی اڈے تک سواری اور کسی سیکیورٹی سے گزرنے کی پریشانی کے بغیر اپنی منزل تک پہنچیں سکیں گے ، آپ اپنی ایئر کار کو گولف کورس ، دفتر ، شاپنگ مال یا اپنے ہوٹل تک اڑا سکتے ہیں اور اسے پارکنگ کی ایک عام سی جگہ میں کھڑا کرسکتے ہیں ۔

کلین وژن ایک تحقیقی اور ترقیاتی کمپنی ہے جس نے پروفیسر کلین کے 30 سالہ پرانے خواب کو حقیقت میں بدل دیا ہے ۔ کمپنی نے ایک پیٹنٹ ٹیکنالوجی تیار کی ہے جس نے سستی پرواز والی کار کو حقیقت کا روپ مل گیا ہے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button