کورونا کے لیے فوج کو بلایا جا سکتا ہے

وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے قومی صحت خدمات ڈاکٹر فیصل سلطان کا کہنا ہے کہ شہریوں کی لاپرواہی کی وجہ سے کورونا وائرس کے معاملات میں اضافہ ہوا ہے ۔

انکا کہنا ہے کہ پاک فوج کورونا وائرس کے ایس او پیز کو نافذ کرنے میں معاون ثابت ہوسکتی ہے ۔

اسلام آباد: وزیر قومی صحت اور وزیر اعظم کے معاون خصوصی ڈاکٹر فیصل سلطان کا کہنا ہے کہ پاک فوج کو کورونا وائرس کے معیاری آپریٹنگ طریقہ کار کو عملی جامہ پہنانے کے لئے بلایا جاسکتا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ ایسا ہوسکتا ہے کیونکہ شہریوں کی لاپرواہی کی وجہ سے کورونا وائرس کے معاملات میں اضافہ ہوا ہے ۔ ڈاکٹر فیصل سلطان پیر کے روز اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے ۔

انہوں نے کہا کہ پچھلے چند ہفتوں میں کوویڈ کے کیسز میں اضافہ دیکھا گیا ہے ، جس میں مثبت شرح 2 فیصد سے 4 فیصد تک بڑھ گئی ہے ۔ انہوں نے مختلف بیماریوں میں اضافے کے علاوہ کورونا وائرس کے معاملات میں تیزی سے اضافے پر بھی بات کی ۔

ڈاکٹر فیصل سلطان نے کہا کہ اس اضافے کی اصل وجہ ایس او پیز کی خلاف ورزی ہے اور ہندوستان سے آنے والے کورونا وائرس کی نئی شکل ہے ۔

ڈاکٹر فیصل سلطان نے اس یقین کا اظہار کیا کہ کورونا وائرس سے نمٹنے کی بہترین حکمت عملی آپ کی ویکسی نیشن مکمل کرنا ہے ۔ شہری پابندیوں کی پیروی کریں ، عوامی مقامات پر ماسک پہنیں ۔ انہوں نے کہا کہ ویکسینیشن ضروری ہے اور یہ کہ ملک میں ویکسین کی وافر مقدار اب موجود ہے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button