سندھ میں گرمیوں کی چھٹیاں منسوخ

سندھ میں نویں اور گیارویں جماعتوں کے سالانہ امتحانات بالترتیب جولائی اور اگست میں ہوں گے اور پریکٹیکل امتحانات بھی ہوں گے مزید یہ کہ اس سال صوبے میں موسم گرما کی تعطیلات نہیں ہوں گی ۔

اس کا فیصلہ بدھ کے روز سندھ اسمبلی کے کمیٹی روم میں منعقدہ صوبائی اسکول ایجوکیشن کی اسٹیئرنگ کمیٹی کے اجلاس میں کیا گیا ۔ سندھ کے وزیر تعلیم و محنت سعید غنی نے اجلاس کی صدارت کی ۔

اجلاس میں بورڈ کے امتحانات صرف اختیاری مضامین کے لئے کرانے کے پہلے فیصلے کی تائید کی گئی ۔ تاہم ، یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ جو بھی طالب علم ان مضامین میں ناکام ہوگا اسے پھر بھی پاسنگ نمبر دیئے جائیں گے ۔

اسٹیئرنگ کمیٹی کے فیصلوں کے مطابق ، گریڈ ایک سے آٹھ تک کے امتحانات اسکول خود اپنے ذریعہ لیں گے ۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ کورونا لاک ڈاؤن کی وجہ سے تعلیمی سال میں طویل رکاوٹوں کی وجہ سے ، اس سال صوبے میں موسم گرما کی تعطیلات نہیں ہوں گی ۔ تاہم ، اگر درجہ حرارت میں زبردست اضافہ ہوا تو ، فیصلے پر نظرثانی بھی کی جاسکتی ہے ۔

نتائج کے اعلان

شرکاء نے امتحانات کے 45 دن بعد دسویں اور بارھویں گریڈ کے نتائج کے اعلان پر بھی اتفاق کیا ۔ اور یہ فیصلہ بھی کیا گیا کہ گریڈ نو اور گیارہ کے نتائج کا اعلان بعد میں کیا جائے گا لیکن اجلاس میں انکے نتائج کی تاریخوں کو حتمی شکل نہیں دی گئی ۔

وزیر تعلیم نے ریمارکس دیئے کہ وبائی صورتحال کی وجہ سے حکومت کو کچھ فیصلے کرنے پڑے جو تعلیم کے لئے مثالی نہیں تھے لیکن وہ وقت کی ضرورت تھے ۔ انہوں نے کہا ، کہ پری پرائمری اور پرائمری کلاسوں میں تدریسی عمل 21 جون سے شروع ہوگا ۔ تاہم ، اگر دوبارہ وبائی صورتحال پیدا ہوتی نظر آئی ، جو کے ابھی قابو میں ہے ، تو ہم دوبارہ تعلیمی اداروں کو بند کرنے پر مجبور ہوجائیں گے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button