اسلام آباد میں خواتین کے لئے خصوصی مارکیٹ قائم

اسلام آباد : اسلام آباد میں خواتین کے لئے خصوصی مارکیٹ قائم کی جائے گی جہاں وہ اپنے کاروبار چلائیں اور اپنے اسٹال لگائیں ۔

یہ بات وزیر داخلہ شیخ رشید احمد نے اسلام آباد ویمن چیمبرز آف کامرس اینڈ انڈسٹری (آئی ڈبلیو سی سی آئی) کے وفد سے ملاقات میں بتائی ۔ وزیر نے کہا کہ ملک کی 50 فیصد آبادی خواتین پر مشتمل ہے اور انھیں قومی دھارے میں لانے کے لئے پالیسیاں بنائی گئی ہیں ۔

انہوں نے اسلام آباد میں خواتین کو اپنے کاروبار چلانے کے لئے منصوبہ بنانے اور سہولیات فراہم کرنے پر بھی تبادلہ خیال کیا ۔ شیخ رشید احمد نے کہا کہ خواتین کو معاشی سرگرمیوں میں شامل کرنا ترقی کے لئے ضروری ہے۔ اس مقصد کے لئے ، انہوں نے کہا کہ خواتین کے لیے معاشرتی اور معاشی ترقی کے لئے موجودہ بجٹ میں متعدد تجاویز پیش کی گئیں ہیں ۔

شیخ رشید نے مزید کہا کہ خواتین کو اپنے کاروباری حلقوں میں اضافے کے لئے ترجیح بنیادوں پر قرضے دیئے جارہے ہیں ۔

خواتین کو کاروبار کے لئے وسائل کی فراہمی کے لئے مختلف اقدامات یقینی بنائے جائیں گے جبکہ آئی ڈبلیو سی سی آئی کو دارالحکومت کی خواتین مارکیٹ میں بھی مواقع فراہم کیے جائیں گے ۔

مزید یہ کہ انہوں نے کہا کہ نادرا اور پاسپورٹ دفاتر میں خواتین کے لئے علیحدہ ڈیسک قائم کی جائیں گی ۔ آئی ڈبلیو سی سی آئی کی صدر ثمینہ فاضل کی سربراہی میں وفد نے خواتین کی فلاح و بہبود کے لئے اقدامات کرنے پر وزیر داخلہ کا شکریہ ادا کیا ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button