امریکہ میں ریکارڈ توڑ گرمی کی لہر

لاس اینجلس: مغربی امریکہ کا بیشتر حصہ اس ہفتے گرمی کی لہروں کی لپیٹ میں ہے ، تقریبا 50 ملین امریکییوں کو منگل کے دن "ضرورت سے زیادہ” درجہ حرارت کے لئے الرٹ جاری کیا گیا ، جو کچھ علاقوں میں 120 ڈگری فارن ہائیٹ یعنی (50 ڈگری سینٹی گریڈ) تک بھی جاسکتا ہے ۔

مغربی امریکہ میں ایک طویل اور ریکارڈ توڑ درجہ حرارت کی لہر جاری ہے ، امریکی قومی محکمہ موسمیات نے کہا کے معمول کی گرمی سے لے کر انتہائی اعلی درجہ حرارت کی گرمی کی اس ہفتے کے آخر میں توقع کی جارہی ہے ۔

گرمی کی لہر ، جو امریکی نقشے کے بیشتر مغربی حصے پر ایک بلب کی طرح پھیلی ہوئی ہے ، جو ویوومنگ سے کیلیفورنیا تک مشرق سے مغرب تک ، اور شمال سے جنوب میں اڈہایو سے ایریزونا تک پھیلا ہوا ہے ۔

اس وسیع خطے میں اوسط درجہ حرارت موسمی معمول کی گرمی سے اوپر لگ بھگ 120 ڈگری فارن ہائیٹ تک پہنچ گیا ہے ، صحرا ئی ریاستوں ایریزونا اور نیواڈا کے ساتھ ریکارڈ گرمی پڑنے کا بھی زیادہ امکان ہے ۔

ایریزونا کے شہر فینکس میں پیر کو 115 ڈگری فارن ہائیٹ درجہ حرارت ریکارڈ کیا گیا لیکن محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ وہ ہفتے کے آخر تک 118 ڈگری کو پاس کرسکتا ہے ،

مقامی میڈیا کے مطابق ، نیواڈا میں لاس ویگاس 2013 کی گرمی کے بعد سے اب تک شدید ترین گرمی کی لہر کا شکار ہے ، اور بدھ تک یہ شہر 1940 کی گرمی میں ریکارڈ درجہ حرارت 117 ڈگری فارن ہائیٹ کے قریب پہنچ سکتا ہے ۔

متعلقہ مضامین

Back to top button