پاکستانی سات جولائی کے بعد دبئی جا سکتے ہیں

ابو ظہبی :، اتحاد ایئر ویز کی ویب سائٹ پر جاری کردہ ایک تازہ ترین خبر میں کہا گیا ہے کے پاکستان ، بنگلہ دیش ، نیپال یا سری لنکا سے آنے والے مسافر 7 جولائی تک متحدہ عرب امارات میں داخل نہیں ہوسکیں گے ۔

ایئرلائن نے کہا کہ اس تاریخ میں توسیع بھی کی جاسکتی ہے ۔ اسلام آباد ، کراچی اور لاہور سے متحدہ عرب امارات جانے والی پروازوں کے لئے ویب سائٹ پر ایک پیغام جاری کیا گیا ہے ، جس میں مسافروں کو 7 جولائی کی تاریخ سے آگاہ کیا گیا ہے ۔ ابوظہبی میں قائم ائیر لائن نے بتایا کہ جو لوگ پچھلے 14 دنوں میں ان ممالک کا دورہ کر چکے ہیں وہ بھی متحدہ عرب امارات میں داخل نہیں ہوسکیں گے ۔

ایئر لائن نے مزید کہا ، کے اس کے لئے صرف چھوٹ یہ ہے کہ اگر آپ سفارت کار ہوں یا متحدہ عرب امارات کے شہری یا گولڈن ویزا ہولڈر ہوں ۔ اس معاملے میں آپ کا پی سی آر ٹیسٹ آپ کی پرواز سے روانگی سے زیادہ سے زیادہ 48 گھنٹے پہلے لیا جانا ضروری ہوگا ۔

پروازوں کی بکنگ کے لیے مذکورہ بالا مقامات دستیاب دکھائ دیں گے کیونکہ مستثنیٰ مسافروں کو اب بھی متحدہ عرب امارات جانے کی اجازت ہوگی ۔ 14 جون ، پیر کو شام پانچ بجے ، دبئی میں واقع امارات ایئر لائن نے تاریخ میں توسیع کی کوئی تازہ اطلاع نہیں دی تھی ۔ ان کی ویب سائٹ میں کہا گیا ہے کہ بنگلہ دیش ، پاکستان اور سری لنکا کے مسافروں کی آمد "اگلی اطلاع تک” معطل رہے گی ۔

متحدہ عرب امارات نے 12 مئی کی شام سے قومی اور غیر ملکی پروازوں کے ذریعے بنگلہ دیش ، پاکستان ، نیپال اور سری لنکا کے مسافروں کے داخلے کو معطل کرنے کا اعلان کیا تھا ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button