پاکستانی مکئی عالمی منڈی میں سب سے سستی

نئی دہلی : پاکستان عالمی منڈی میں (مکئی) کی مارکیٹ میں بھارت کے لئے ایک مضبوط حریف کی حیثیت سے سامنے آیا ہے ، جس نے اپنی پیداوار کو عالمی منڈی بالخصوص جنوب مشرقی ایشیاء میں بھارت سے 20 ٹن سستی فراہم کرنے کی پیش کش کی ہے ۔

ویتنام میں پاکستان ایک ٹن مکئی ، قیمت اور کرایہ سمیت $282 (PKR44،200) روپے پر مکئی کی پیش کش کررہا ہے ۔ یہ کسی بھی ہندوستانی تاجر کی قیمت کے مقابلے میں سب سے کم ہے ۔

نئی دہلی میں مقیم تجارتی ذرائع نے نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر بتاتے ہوئے کہا کے پاکستان کے تاجر یہ پیش کش کیوں پیش کر رہے ہیں کیونکہ پڑوسی ملک پاکستان رواں سال کم از کم دس لاکھ ٹن مکئی برآمد کرنے پر غور کر رہا ہے ۔

فی الحال ، مکئی کے مستقبل کے بارے میں شکاگو بورڈ آف ٹریڈ میں بتایا گیا ہے کے اس سال چین کی بہت زیادہ مانگ ، امریکی مکئ کی پیداوار اور برازیلی کمپنیوں کے شپنگ شپنگ چارجز نے مکئی کی قیمتوں میں اضافہ کردیا ہے ۔ اس سال کے آغاز سے ہی اناج کی مانگ میں 35 فیصد سے زیادہ کا اضافہ ہوا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ ہم جنوب مشرقی ایشیاء کو ایک ٹن $305 (پاکستانی 47،700) روپے میں مکئی پیش کررہے ہیں ۔ لیکن بہت ساری وجوہات کی بناء پر طلب میں کمی آئی ہے ، ایگری کموڈٹیز ایکسپورٹرز ایسوسی ایشن کے صدر ایم مدن پرکاش نے کہا ۔

ہندوستان اور پاکستان کے مقابلہ میں ، برازیل $395 فی ٹن اور امریکا $306 میں ایک ٹن فری آن بورڈ (ایف او بی) پر مکئی کی پیش کش کررہا ہے جس کی قیمتوں میں پچھلے سال کے مقابلے میں بالترتیب 63 فیصد اور 90 فیصد اضافہ ہوا ہے ،

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button