پاکستان بمقابلہ زمبابوے ٹیسٹ سیریز آج سے شروع

زمبابوے نے پاکستان کے خلاف دو میچوں کی سیریز کے لئے ایک نوجوان اسکواڈ  میں پانچ نامعلوم کھلاڑیوں کو شامل کیا ہے، لیوک جانگ وے ، رچرڈ نگاراوا ، رائے کییا ، ملٹن شمبا اور تاناکا چیونگا نے سبھی نے اپنا پہلا ٹیسٹ کال اپ کیا  ہواہے۔

پاکستان بیٹنگ ڈیپارٹمنٹ میں ترمیم کرتے نظر آئے گا کیوں کہ ٹی ٹونٹی میں فتح کے مارجن کو خطرہ تھا، لیکن وائٹ بال کی ان کے حق میں کامیاب مہم کے بعد پاکستان کو آل راؤنڈ کارکردگی میں بہتری لانے کی ضرورت ہوگی۔

ٹیسٹ فارمیٹ میں دونوں فریقوں کے مابین آخری مقابلہ 2013 میں ہرارے کے اسی میدان میں ہوا تھا، پچھلی دو ٹیسٹ میچوں کی سیریز میں زمبابوے  نے دوسرے ٹیسٹ میچ کے آخری دن سیریز جیتنے اور ٹرافی کے حصول کے لئے فتح چھیننے کے لئے صبر آزما مقابلہ کیا تھا۔

زمبابوے اور پاکستان نے آپس میں ایک دوسرے سے مقابلہ کیا جب مصباح الحق فتح کے حصول کے لئے زمبابوے کے راستے پر کھڑے ہوئے تھے لیکن دوسری طرف کھڑے کھلاڑی کی وکٹ گرنے کے بعد مصباح کی ناقابل شکست اننگ کو لچک کا سامنا کرنا پڑا، ٹنڈائی چتارا نے ایک گیند پر بہترین کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے پانچ رنز بنائے جس کی وجہ سے زمبابوے کو 24 رنز سے فتح ملی۔

Back to top button