موبائل ایپس آمدنی کے نئے ریکارڈز: سروے

سان فرانسسکو : مارکیٹ ٹریکر کی ایک رپورٹ کے مطابق دنیا بھر میں موبائل فون استعمال کرنے والوں کی وجہ سے ایپس کی آمدنی رواں سال کی پہلی ششماہی میں نئی ​​بلندیوں پر پہنچ گئی ، جو قریب 65 بلین ڈالر تک جا پہنچی ہے ۔

مارکیٹ ٹریکر سینسر ٹاور کے ابتدائی اعداد و شمار بتاتے ہیں کہ اس سال کے پہلے چھ مہینوں میں صارفین کی طرف سے 25 فیصد اضافے کے ساتھ $ 64.9 بلین ایپ اسٹور اور گوگل پلے اسٹور پر خرچ کیے گئے ۔

اس ادارے نے پیش گوئی کی ہے کہ رواں سال کی پہلی ششماہی کے دوران ایپل کے ایپ اسٹور پر 41.5 بلین لاگت آئے گی ، جس میں خریداریوں کے لئے ورچوئل آئٹمز کی خریداری بھی شامل ہے ۔

توقع کی جا رہی ہے کہ گوگل کو جون کے آخر تک مجموعی طور پر 23.4 بلین ڈالر کی آمدنی ہوگی ۔

اس سروے کے مطابق ، اگر گیمز ایپ کے علاوہ دیکھا جائے تو ویڈیو شیئر کرنے والی ایپ ٹِک ٹاک سب سے زیادہ کمانے والی ایپ تھی ، جس میں صارفین نے گذشتہ سال کے پہلے چھ ماہ کے مقابلے میں 74 فیصد اضافے کے ساتھ 20 ملین سے زیادہ خرچ کیے ۔

مارکیٹ ٹریکر کا اندازہ ہے کہ گوگل کے زیر ملکیت ویڈیو اسٹریمنگ پلیٹ فارم یوٹیوب دوسرا بڑا نان گیمر ریونیو جنریٹر تھا ، جہاں صارفین نے کئی ملین ڈالرز خرچ کیے تھے ۔

چینی انٹرنیٹ ٹائٹن ٹینسنٹ کے پاس سب سے زیادہ کمائی لینے والا موبائل گیم ، آنر آف کنگز تھا ، جس نے رواں سال کی پہلی ششماہی میں 1.5 بلین ڈالر سے زیادہ کی آمدنی حاصل کی ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button