پی آئی اے کو پرندوں کے باعث لاکھوں ڈالرز کا نقصان

اسلام آباد : ملکی پاکستان انٹرنیشنل ائیرلائن (پی آئی اے) کو طیاروں سے پرندے ٹکرانے کے باعث لاکھوں ڈالرز کا نقصان اٹھانا پڑا ہے ۔

پاکستانی قومی ائیرلائن نے طیاروں سے پرندے ٹکرانے سے متعلق ایک رپورٹ جاری کی ہے جو جنوری تا ستمبر 2021 تک کی ہے ۔

اس رپورٹ میں یہ بتایا گیا ہے کہ پرندوں کے ٹکرانے کی وجہ سے قومی ائیرلائن کو لاکھوں ڈالرز نقصان کا سامنا کرنا پڑا ہے جبکہ صرف لاہور ائیرپورٹ پر پرندے ٹکرانے کے سب سے زیادہ واقعات رپورٹ ہوئے ہیں ۔

مذکورہ اس رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ نو ماہ میں طیاروں کے ساتھ پرندے ٹکرانے کے ساٹھ واقعات رپورٹ ہوئے ہیں ، جبکہ علامہ اقبال انٹرنیشنل ائیرپورٹ لاہور پر اس عرصے کے دوران پرندے ٹکرانے کے 21 واقعات رپورٹ ہوئے تھے ۔

ان سب کی تفصیل میں اسلام آباد میں 13، کراچی میں 8 اور ملتان میں ایک واقعہ رپورٹ ہوا ہے جب کہ سکھر میں 4، کوئٹہ میں ایک، پشاور 6 اور گلگت میں 3 واقعات رپورٹ ہوئے ہیں ۔

اس حالیہ رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ پرندے ٹکرانے سے پی آئی اے کے بوئنگ777، ائیر بس 320 اوراے ٹی آر طیارے بہت متاثر ہوئے ہیں ۔

ان کے مطابق پی آئی اے کے طیاروں سے پرندے ٹکرانے کے 2 واقعات سعودی عرب کے شہر ریاض میں جبکہ ایک واقعہ شارجہ میں بھی پیش آیا ہے ۔

اسکے علاوہ اس رپورٹ کے مطابق پرندے ٹکرانے کے باعث نہ صرف قومی ائیرلائن کو اضافی اخراجات برداشت کرنا پڑے ہیں بلکہ پروازوں کا شیڈول بھی شدید متاثرہوتا ہے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button