پاکستان نے آئی سی یو وینٹیلیٹر بنا لیا

پاکستان اٹامک انرجی کمیشن (پی اے ای سی) نے بدھ کے روز اعلان کیا ہے کہ اس نے ملک کا "پہلا دیسی انتہائی نگہداشت یونٹ (آئی سی یو) وینٹی لیٹرآئی – لائیو تیار کیا ہے ۔

کمیشن نے ایک بیان میں کہا کہ وینٹیلیٹر کو پی اے ای سی کے سائنسدانوں اور انجینئروں نے تیار کیا ہے جبکہ تمام ضروری معیار کے معیارات اور ریگولیٹری ضروریات کو مدنظر رکھتے ہوئے ، اسلام آباد کے پی اے ای سی اسپتال کے ڈاکٹروں نے بھی ترقیاتی عمل کے دوران ان پٹ فراہم کیا۔

تمام داخلی جائزوں اور جانچ سے گزرنے کے علاوہ ، ‘آئی-لائیو’ وینٹیلیٹر نے کامیابی کے ساتھ ، انوویشن اینڈ ٹکنالوجی سینٹر اور پاکستان انجینئرنگ کونسل (پی ای سی) کی تشخیص ٹیم کے ذریعہ ترقیاتی لائف سائیکل میں ہونے والے آزاد جائزے اور جانچ کو کامیابی کے ساتھ منظور کروایا ۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ سینئر ڈاکٹروں ، بائیو میڈیکل انجینئروں اور طبی محققین کی نگرانی میں لاہور کے جناح اسپتال میں بھی وینٹیلیٹر کے کلینیکل ٹرائل ہوئے جس میں وینٹیلیٹر انجینئرنگ کی تشخیص اور طبی توثیق کے تمام مراحل کو کامیابی سے عبور کرگیا۔

پی اے ای سی ترجمان

پی اے ای سی کے ترجمان شاہد ریاض خان نے بتایا کہ وینٹیلیٹر کو آج ڈرگ ریگولیٹری اتھارٹی آف پاکستان (ڈریپ) نے منظوری دے دی ہے ، جس کے بعد اب پی اے ای سی کے ذریعہ ملک کے اسپتالوں  کےلیے”آئی – لائیو” تیار اور فراہم کیا جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا زندگی بچانے والے آلات کی ڈیزائننگ اور تیاری میں خود انحصاری کی طرف یہ ایک بہت بڑا قدم ہے۔ پی اے ای سی کے چیئرمین محمد نعیم نے وینٹیلیٹر کی ترقی میں شامل سائنس دانوں ، انجینئروں اور ڈاکٹروں کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ جاری کورونا وبائی امراض کے تناظر میں اس اہم آلات کے لئے اسپتالوں کی بڑھتی ہوئی طلب کو پورا کرنے کے لئے آئی لائف کی بڑے پیمانے پر پیداوار کا آغاز فوری طور پر کیا جائے گا۔

وزیر اطلاعات ٹویٹ

وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے پی اے ای سی کو "# میڈ ان پاکستان” وینٹی لیٹر تیار کرنے پر مبارکباد دی۔ انہوں نے ٹویٹ کیا کہ پچھلے دو سالوں میں بین الاقوامی سطح کے طبی سازوسامان تیار کرنے میں پاکستان کی کامیابی قابل تعریف ہے۔ میں انجینئرز ، ٹیکنیشنز اور پوری ٹیم کو مبارکباد دینا چاہتا ہوں۔ آپ نے فخر سے ہمارے سر کو بلند کیا ۔

ایک روز قبل ، وزیر سائنس وٹیکنالوجی سینیٹر شبلی فراز نے کہا تھا کہ ان کی وزارت ڈریپ کے ساتھ وینٹیلیٹروں کی رجسٹریشن میں تیزی لائے گی تاکہ صحت کی دیکھ بھال کے نظام اور برآمد میں ان کی بروقت دستیابی کو یقینی بنایا جاسکے۔

Back to top button