براہ راست کراچی موسم کی تازہ ترین صورتحال

کراچی : پاکستان کے محکمہ موسمیات نے ایک اور ایڈوائزری جاری کی ہے – الرٹ میں کہا گیا ہے کہ سندھ – مکران بلوچستان کے ساحل پر ایک سمندری طوفان پیدا ہورہا ہے ، جس کی وجہ سے اس علاقے میں موسلا دھار بارشیں اور تیز ہوائیں چلیں گی ۔

میٹ آفس نے جمعہ کی صبح 6 بجے جاری کی گئی اپنی تازہ ترین ایڈوائزری میں کہا ہے کہ شمال مشرقی بحیرہ عرب پر موجود دباؤ پچھلے 12 گھنٹوں کے دوران 15 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے مغرب سے شمال مغرب کی طرف بڑھا ہے ، کراچی سے تقریبا 160 کلومیٹر جنوب مغرب میں ، ٹھٹھہ سے 140 کلومیٹر اور اورماڑہ سے 270 کلومیٹر کے فاصلے پر یہ طوفان موجود ہے ۔

پی ایم ڈی کے الرٹ میں کہا گیا ہے کہ متوقع زیادہ سے زیادہ ہوا کی رفتار 30-40 کلو میٹر ہے اور یہ کہ سسٹم سینٹر کے ارد گرد سمندر کی حالت کسی نہ کسی حد تک خراب ہے ۔

محکمہ موسمیات نے خبردار کیا ہے کہ اگلے چھ گھنٹوں کے دوران یہ نظام مزید مضبوط ہو کر سائیکلونک طوفان میں تبدیل ہو جائے گا اور مغرب سے شمال مغرب کی طرف مکران کے ساحل کی طرف بڑھ جائے گا ۔

جس دن بحیرہ عرب میں سمندری طوفان شاہین نے کراچی میں اپنے اثرات دکھانا شروع کیے ، کمشنر آفس حرکت میں آگیا ، فوری طور پر جامع معائنہ اور پورے شہر میں بل بورڈز اور ہورڈنگز ہٹانے کا حکم دیا ۔

ڈائریکٹر میٹ سردار سرفراز نے جمعہ کو کہا کہ شہر میں بہت زیادہ بارشوں کے امکانات کم ہو گئے ہیں ۔

تاہم بلوچستان کی ساحلی پٹی خطرے میں ہے اور بہت زیادہ بارش ہوگی ۔

انہوں نے کہا کہ کراچی میں شہری سیلاب کے امکانات بھی کم ہو گئے ہیں ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button