اٹلی یورو کپ کے فائنل میں

یورپین فٹبال کے سب سے بڑے ٹورنامنٹ یورو کپ کے سیمی فائنل مرحلے کا آغاز آج بارہ بجے سے ہوگیا ہے،سیمی فائنل مرحلے میں اٹلی اور اسپین کی ٹیمیں فائنل میں رسائی کے لیے مد مقابل ہوئیں ۔

جورجنہو نے فیصلہ کن پنلٹی کک مار کراٹلی کو اسپین کے خلاف  4-2 شوٹ آؤٹ سے جیت دلوا کر یوروپی چیمپین شپ  کےفائنل میں جگہ بنالی۔ مڈفیلڈر  جورجنہونے گیند کو کورٹ کے نچلے کونے میں پھینکنے سےقبل  اپنے رن اپ کے اختتام پر اپنا ٹریڈ مارک ہاپ لیا۔

اس سے قبل میچ مقررہ وقت پر 1-1 گول پرختم ہوا تھا۔ اٹلی کے لئے فیڈریکو چیسا نے 60 ویں منٹ میں کرلنگ شاٹ کے ذریعہ گول کیا  تھا لیکن الیوارو موراتا نے 80 ویں منٹ میں اسپین کے لئے گول کر دیا۔

موراتا نے پینلٹی ککس کے تبادلے میں آخری سے پہلی کک مس کردی ، جس سے جورجنہو کو آخری کک کو  فتح کن  کک بنانےکا موقع ملا،اٹلی نے ایک اور اسپین نے 2 پینلٹی ککس ضائع کیں۔

اٹلی  کی ٹیم اتوار کو انگلینڈ یا ڈنمارک کے خلاف فائنل کے لئے ومبلے اسٹیڈیم میں واپس آئے گی۔دونوں ٹیموں کا اس سے قبل دس بار آمنا سامنا ہوچکا ہے۔

اسپین کو 4 بار فتح ملی جبکہ صرف دو بار اٹلی کی ٹیم کامیابی سے ہمکنار ہوئی۔دونوں ٹیموں کے درمیان 4 میچ  بغیر کسی فیصلے کے  انجام کو پہنچے ہیں۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button