اسلام آباد میں پاکستان کے پہلے آئی ٹی پارک کا افتتاح

آج پاکستان کی وزارت  آئی ٹی اور  ٹیلی مواصلات  نے ایک اہم کارنامے کے طور پر وفاقی وزیر برائے آئی ٹی اور ٹیلی مواصلات سید امین الحق  کی سربراہی میں جنوبی کوریا کے تعاون سے اسلام آباد میں پہلے آئی ٹی پارک کے قیام کی سنگ بنیاد رکھی۔

آئی ٹی پارک پر 13 ارب ڈالر سے زیادہ لاگت آئے گی۔

 آئی ٹی پارک کی افتتاحی تقریب اسلام آباد میں ہوئی اور اس میں وفاقی وزیر امین الحق ، چیئرمین آئی ٹی کمیٹی علی جدون ، جنوبی کوریا کے سفیر ، سیکرٹری آئی ٹی ، اور دیگر اعلی حکام نے شرکت کی۔

تقریب کے دوران وفاقی وزیر برائے آئی ٹی نے بتایا کہ ایک بار مکمل ہونے پرآئی ٹی پارک تقریبا 15000 افراد کو روزگار فراہم کرے گا۔ اس کے علاوہ وزیر امین الحق نے بتایا کہ محصول کے معاملے میں لاکھوں ڈالر ملک کو فراہم کیے جائیں گے۔

انہوں نے یہ بھی بتایا کہ وزیر اعظم کے ڈیجیٹل پاکستان وژن کو پورا کرنے کے لئے یہ ایک بنیادی  قدم ہے۔ چک شہزاد میں اسٹیٹ آف دی آرٹ آئی ٹی پارک 15 ایکڑ پر تعمیر کیا جارہا ہے۔

آئی ٹی پارک

 وزیر  ٹیکنالوجی کے مطابق جنوبی کوریا 12 منزلہ آئی ٹی پارک کے لئے آسان قرض فراہم کرے گا۔ یہ پاکستانی عوام کے لئے بڑی خوشخبری ہے۔

آئی ٹی پارک کی تکمیل سے آئی ٹی برآمدات میں اضافہ ہوگا اور ہنرمند افرادکو روزگار ملے گا۔ آئی ٹی پارک میں لگ بھگ 120 چھوٹے اور درمیانے درجے کے اسٹارٹ اپ انٹرپرائزرز کو جگہ کی پیش کش کی جائے گی۔

امید کی جا رہی ہے کہ یہ منصوبہ تین سال کی مدت کے اندر مکمل ہوجائے گا۔ وزیر نے یہ بھی بتایا کہ پاکستان آئی ٹی کے شعبے میں انقلابی تبدیلیاں لا رہا ہے جو مستقبل قریب میں نتیجہ خیز ہوگا۔

دوسری جانب جنوبی کوریا کے سفیر سوئنگ پییو نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آئی ٹی سمیت تمام شعبوں میں پاکستان کے ساتھ تعاون بڑھایا جائے گا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button