کچھ پرائز بانڈز ختم کرنے کا اعلان

جمعرات کو وفاقی حکومت کی طرف سے جاری کردہ نوٹیفکیشن میں بتایا گیا ہے کہ ہم جلد 15000 اور 7،500 روپے کے بانڈز بند کردیں گے ۔ نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ حکومت اب دونوں بانڈز کے لئے قرعہ اندازی نہیں کرے گی۔

حکومت نے کہا ہے کہ 30 جون کے بعد 15،000 روپے کے بانڈز قابل قبول نہیں ہوں گے اور 7،500 روپے کے بانڈز کو صرف 31 دسمبر تک ہی استعمال کیا جاسکتا ہے۔

نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ جو لوگ بانڈز کی نقد رقم نہیں لینا چاہتے وہ اضافی رقم ادا کرکے انہیں 25،000 اور 40،000 روپے کے بانڈز میں تبدیل کروا سکتے ہیں۔ اس میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ صارف ان بانڈز کو خصوصی بچت اور دفاعی بچت سرٹیفکیٹ میں بھی تبدیل کروا سکتے ہیں۔

یہ دوسرا موقع ہے جب حکومت نے ایک سال کے اندر دوسری بار بانڈز کی فروخت بند کردی ہے ۔ اس سے پہلے فنانس ڈویژن کے جاری کردہ ایک نوٹیفکیشن کے مطابق ، گذشتہ سال دسمبر میں ، وفاقی حکومت نے پچیس ہزار روپے کے قومی پرائز بانڈز کی فروخت بند کردی تھی۔

یہ مبینہ طور پر منی لانڈرنگ اور دہشت گردی کی مالی اعانت سے متعلق فنانشل ایکشن ٹاسک فورس کے خدشات کو دور کرنے کے لئے کیا گیا تھا۔ اس وقت ، موجودہ بانڈ ہولڈرز کو یہ اختیار دیا گیا تھا کہ وہ 31 مئی 2021 تک اپنے بانڈز کو مختلف صورتوں میں تبدیل کروا سکتے ہیں۔

Back to top button