پاکستانی برآمدات 2 بلین ڈالر تک پہنچ گئیں

اسلام آباد : وزیر اعظم کے مشیر برائے تجارت و سرمایہ کاری عبدالرزاق داؤد نے دعوی کیا ہے کہ پاکستان کی ماہانہ برآمدات نے ایک عشرے کے دوران پہلی بار مسلسل سات ماہ تک دو ارب ڈالر کا ہندسہ عبور کیا ہے ۔

الحمد اللہ (اللہ کا شکر ہے) ، اپریل 2021 میں پاکستان کی برآمدات 2.191 بلین ڈالر رہی۔ مسٹر دائود نے اتوار کے روز ٹویٹر پر اپنے سرکاری سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر لکھا ہے کہ 2011 کے بعد یہ پہلا موقع ہے جب مسلسل سات ماہ کے لئے ہماری ماہانہ برآمدات 2 ارب کا ہندسہ عبور کر رہی ہیں ۔

مشیر نے مزید کہا کہ "پچھلے سال لاک ڈاؤن کی وجہ سے اپریل 2020 کے دوران برآمدات میں 129 فیصد اضافہ کو مدنظر نہیں رکھا جاسکتا”۔

انہوں نے کہا کہ جولائی تا اپریل 2021 ء کی برآمدات میں 13 فیصد اضافے سے 20.879 بلین ڈالر کا اضافہ ہوا ہے جبکہ پچھلے سال اسی عرصے کے دوران 18.408 بلین ڈالر کا اضافہ ہوا تھا ۔

حکومت نے پہلے ہی صنعتی خام مال پر ڈیوٹی اور ٹیکس ختم کردیا ہے اور برآمد کنندگان کو ماضی میں زیر التواء رقم کی واپسی کی ادائیگی بھی کررہی ہے۔ روپے کی قدر میں کمی اور شرح سود کم ہونے سے صنعتی نمو میں تیزی آئی ہے ، خاص کر برآمدی صنعتوں میں ۔

Back to top button