لاہور کے علاقے جوہر ٹاؤن میں دھماکے

لاہور (بریکنگ نیوز) لاہور کے علاقے جوہر ٹاؤن میں ایک مکان میں دھماکے کے نتیجے میں دو افراد ہلاک جبکہ کم از کم 17 افراد زخمی ہوگئے ہیں ۔ یہ خبر میڈیا نے بدھ کے روز ریسکیو اہلکاروں کے حوالے سے بتائی ۔

رپورٹ کے مطابق ، ریسکیو ، پولیس اور بم ڈسپوزل ٹیمیں واقعے کی جگہ پر پہنچ گئیں ہیں ، جبکہ زخمیوں کو شہر کے جناح اسپتال منتقل کردیا گیا ہے ۔

عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ قریبی مکانات اور عمارتوں کی کھڑکیوں کے شیشے بکھر گئے ہیں ۔ ایک عمارت کو شدید نقصان پہنچا ہے اور دھماکے کے مقام پر کھڑی کچھ گاڑیاں بھی متاثر ہوئی ہیں ۔

اسپتال حکام کا کہنا ہے کہ لگ بھگ دو درجن افراد زخمی ہوئے ہیں اور انہیں نجی کاروں اور آٹو رکشوں کے ذریعے لاہور کے جناح اسپتال منتقل کردیا گیا ہے ۔

جناح اسپتال انتظامیہ نے لوگوں سے آگے آنے اور زخمیوں کے لئے خون کا عطیہ دینے کے لئے کہا ہے ، انہوں نے مزید کہا کہ زخمیوں کو بہترین علاج معالجہ فراہم کیا جارہا ہے ۔

اسپتال حکام کے مطابق ، زخمیوں میں ایک پولیس اہلکار ، ایک خاتون اور دو بچے بھی شامل ہیں ۔ جھلس جانے کی وجہ سے ، تمام زخمیوں کی حالت تشویشناک ہے ۔

دھماکے کی آواز اتنی تیز تھی کہ دور دراز کے علاقوں میں بھی سنا گیا ۔ تاہم ابھی تک دھماکے کی نوعیت کے بارے میں پتہ نہیں چل سکا ہے ۔ ایک عینی شاہد نے نیوز رپورٹر کو بتایا کہ نامعلوم شخص نے گھر کے قریب موٹرسائیکل کھڑی کی جو بعد میں پھٹ گئی ۔

پولیس نے مزید تفتیش کے لئے علاقے کو گھیرے میں لے لیا ہے جبکہ ٹریفک کو ری ڈائریکٹ کردیا گیا ہے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button