منتقل کرنے کا فیصلہ UAE, PSL6

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے چھٹے ایڈیشن کے بقیہ میچوں کی میزبانی کے لئے امارات کرکٹ بورڈ سے باضابطہ طور پر رابطہ کیا ہے۔

ٹورنامنٹ کے بقیہ تمام میچز ابتدا میں کراچی میں کھیلنے کا منصوبہ بنایا گیا تھا ، لیکن تمام چھ لیگ کے فرنچائزز نے کورونا وائرس کے پیش نظر احتیاط کے طور پر لیگ کو متحدہ عرب امارات منتقل کرنے کی درخواست کی ۔

پی سی بی کی جانب سے جاری بیان کے مطابق پاکستان سپر لیگ کے چھٹے ایڈیشن کے باقی میچوں پر آج پی سی بی اور فرنچائزز کے مابین مشورے کے بعد حتمی فیصلہ کیا گیا۔

جمعہ کو پاکستان کرکٹ بورڈ اور چھ فرنچائز مالکان نے ایک ورچوئل اجلاس میں شرکت کی جس میں شرکاء نے لیگ کے انعقاد کے لئے این سی او سی کے رہنما خطوط کے تمام پہلوؤں کا جائزہ لیا۔

اجلاس

اجلاس نے متفقہ طور پر فیصلہ کیا ہے کہ لیگ کے بقیہ 20 میچوں کے انعقاد کی پہلی ترجیح متحدہ عرب امارات میں ہونی ہے۔ پاکستان کرکٹ ٹیم 23 جون کو انگلینڈ کے لئے روانہ ہوگی ، لہذا پی سی بی امارات کرکٹ بورڈ کے ساتھ اس ایونٹ کے بارے میں بات چیت کرنے کے لئے رابطہ کرے گا اور اس بات کو یقینی بنانے کی کوشش کرے گا کہ ایونٹس کا آغاز نئے شیڈول کے مطابق یکم جون سے ہو جائے۔

یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ عید کی تعطیلات کے دوران پی سی بی ٹورنامنٹ کے نئے شیڈول کی تیاری پر بھی کام کرے گا اور وہ اسکے لیے ای سی بی کے ساتھ پوری طرح رابطے میں ہے۔

نئے اعلان کردہ شیڈول کے مطابق یہ ایونٹ یکم جون کو دوبارہ شروع ہونا تھا اور فائنل 20 جون کو کراچی میں کھیلا جانا تھا ، لیکن اب متحدہ عرب امارات میں منتقلی کے پیش نظر ایونٹ کی نئی تاریخوں کا اعلان کیا جاسکتا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button