کرپٹو کرنسی ایک اچھی سرمایہ کاری

لندن : فنانشل کنڈک اتھارٹی نے جمعرات کو کہا کے زیادہ تر لوگ کرپٹو اثاثوں کو "جوئے” کے بجائے مرکزی استعمال کے لیے ایک اچھی سرمایہ کاری کے طور پر دیکھتے ہیں کیونکہ اس سال برطانیہ میں بٹ کوائن اور اسی طرح کی کرپٹو کرنسیوں کی خرید میں 2.3 ملین بالغ افراد نے حصہ لیا ہے ۔

تجزیہ کاروں نے صارفین کو بڑے پیمانے پر غیر منظم شدہ کرپٹو اثاثوں کے اتار چڑھاؤ کے بارے میں بار بار متنبہ کیا ہے ، بٹ کوائن نے مئی میں ایک بڑے ڈراپ کے بعد جمعرات کی صبح $39،344 کی سطح کو چھوا اس سے پہلے ہی تقریبا 64،899 کی بلند ترین قیمت پر بھی جا چکا ہے ۔

لیکن اب لوگ تیزی سے کریپٹو اثاثوں کو ایک ممکنہ اچھی سرمایہ کاری کے طور پر دیکھ رہے ہیں ، حالانکہ اس کی بڑھتی قیمت کی سطح میں کافی کمی آرہی ہے ۔

ایف سی اے نے کہا کہ کرپٹو اثاثوں کے مالک برطانیہ میں بڑی عمر کے افراد کی تعداد میں 2020 میں تیزی سے 1.9 ملین تک اضافہ ہوا ہے ، انہوں نے مزید کہا کہ اسی مدت کے دوران بٹ کوائن کو جوا کے طور پر دیکھنے والے افراد کی تعداد 47 فیصد سے کم ہوکر 38 فیصد رہ گئی ہے ۔

ایف سی اے نے کہا کہ لو گوں کا جوش و خروش بڑھ رہا ہے ، آدھے سے زیادہ کرپٹو ہولڈروں کا کہنا ہے کہ انہیں ابھی تک ایک مثبت تجربہ ہوا ہے اور امکان ہے کہ وہ مزید کرپٹو بھی خریدیں گے ۔

کرپٹو کرنسی مارکیٹ میں مستحکم کوائنز کی تعداد بہت کم ہے ، پھر بھی 87 فیصد کریپٹو صارفین کہتے ہیں کہ انہوں نے جو بھی کرپٹو کرنسی خریدی وہ مستحکم تو نہیں ہیں مگر انہیں ہمیشہ فائدہ ہوا ہے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button