کورونا کی چوتھی لہر آنے والی : یاسمین راشد

لاہور : وزیر اعظم کی معاون خصوصی ڈاکٹر یاسمین راشد ، کمشنر محمد عثمان ، پوسٹ ماسٹر جنرل پنجاب عمران رضا اور ڈی سی لاہور نے بدھ کے روز یہاں جی پی او کی تاریخی عمارت میں "لاہور وئیرز ماسک” مہم اور پروجیکٹ کا آغاز کیا ۔

پاکستان پوسٹ سروسز کے توسط سے شہر کے گھروں ، مساجد اور بازاروں میں تقریبا 15 ملین ماسک بھیجے جائیں گے ۔ کمشنر لاہور نے بتایا کہ یہ سرکاری بجٹ پر صفر مالی بوجھ کے ساتھ ماسک کی تقسیم کا سب سے بڑا منصوبہ ہے ، انہوں نے مزید کہا کہ اس منصوبے کو ایل ایم ایم ایس ، اسٹینفورڈ یونیورسٹی ، ییل یونیورسٹی ، انوویشن برائے غربت ایکشن کے اشتراک سے مکمل کیا جائے گا ۔

انہوں نے کہا کہ اس منصوبے کے تحت ، ایک سروے کی بنیاد پر منتخب کردہ مکانات ، مساجد اور مارکیٹوں میں پاکستان پوسٹ سروسز کی مدد سے مفت ماسک فراہم کیے جائیں گے ۔ کم ماسک پہنے جانے والے علاقوں کا اندازہ کرنے کے لئے سروے کیا گیا تھا اور کم آمدنی والے مکانات اور پتے لیسکو سے لئے گئے تھے ۔

ماسک پہنے ہوئے یاسمین راشد نے کو رونا کی چوتھی لہر کی پیشن گوئی کی اور اس بات کا اعلان کیا کے چوتھی لہر میں کورونا سے بچنے کے لیے کمشنر لاہور آفس کی جانب سے بلا معاوضہ پاکستان پوسٹ سروس کے ذریعہ مفت ماسک فراہم کیے جائیں گے ۔

کمشنر محمد عثمان نے کہا کہ لاہور وئیرز ماسک صرف مہم یا منصوبہ نہیں ہے بلکہ قومی مقصد ہے ۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان کو کوویڈ کی تین لہروں کا سامنا کرنا پڑا ، اور ہم نے ہزاروں شہریوں کو کھو دیا ، معیشت کو نقصان پہنچا اور اب چوتھی لہر آنے والی ہے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button