وادی کاغان میں تعمیراتی سرگرمیوں پر پابندی عائد

مانسہرہ : وزیر اعظم کے صاف ستھرا اور سبز سیاحت کے نظریہ کی مناسبت سے ضلعی انتظامیہ نے بدھ کے روز وادی کاغان میں ہر طرح کی تجارتی اور گھریلو تعمیرات پر فوری طور پر پابندی عائد کردی ہے ۔

ایک تقریب میں ڈاکٹر قاسم علی خان ، ڈپٹی کمشنر مانسہرہ ، نے کاغان ڈویلپمنٹ اتھارٹی کی پیشگی منظوری کے بغیر وادی کاغان میں ہر قسم کی تعمیر پر پابندی عائد کردی ہے ، سی آر پی سی کی دفعہ 144 کے تحت جاری کردہ حکم میں یہ اعلان کیا گیا ہے ۔

اس میں مزید کہا گیا ہے کہ وادی کاغان میں کاغان ڈویلپمنٹ اتھارٹی کی جانب سے بغیر کسی اعتراض کے آسانی سے سرٹیفکیٹ حاصل کیے گئے اور وہاں تجارتی اور غیر تجارتی عمارتوں کی مشروط بغیر کسی منصوبے کے تعمیرات ہوئی ہیں ۔

حکام کے مطابق ، وہاں وادی کاغان میں ایسی تمام تعمیرات غیر قانونی ہیں اور مزید تعمیرات پر پابندی عائد کرنے کے لئے فوری کارروائی کی ضرورت ہے ۔

وزیر اعظم عمران خان ، جنہوں نے دو روز قبل وادی کاغان کا دورہ کیا تھا اور اپنے سیاحت کے کچھ نئے اقدامات کا اعلان کیا تھا ، انہوں نے خاص طور پر اس کے تجارتی مرکز ناران ، وادی کاغان میں تجارتی عمارتوں کی اچانک اور غیر منصوبہ بند تعمیرات کا نوٹس لیا تھا ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button