چینی روور مریخ کی سطح پر

جمعہ کے روز جاری کی جانے والی تصاویر میں ، خاک آلود ، چٹانی سطح پر ایک چینی روور اور چھوٹے سے قومی جھنڈے والا لینڈر دیکھا جا سکتا ہے ان تصاویر کو روور نے سرخ سیارے یعنی مریخ پر لیا تھا۔

چین نے لال سیارے مریخ کے چکر لگانے میں لگ بھگ تین ماہ گزارنے کے بعد گذشتہ ماہ مریخ پر روور لے جانے والے خلائی جہاز کو اتارا تھا ۔ ریاستہائے متحدہ امریکہ کے بعد ، چین مریخ پر خلائی جہاز سے اترنے اور ربوٹ چلانے والا دوسرا ملک ہے ۔

چھ پہیوں والا روور تصویر میں ایک ایسے علاقے کا جائزہ لے رہا ہے جو یوٹوپیا پلینیٹیا کے نام سے جانا جاتا ہے ، خاص طور پر یہ علاقہ پانی یا برف کی علامتوں کی تلاش کے طور پر پہچانا جاتا ہے جہاں سے یہ اشارہ مل سکتا ہے کہ مریخ نے کبھی زندگی کو قبول کیا ہے یا نہیں ۔

مریخ مشن کے علاوہ ، چین کا مہتواکانکشی خلائی پروگرام اگلے ہفتے نئے عملے کو اپنے نئے خلائی اسٹیشن بھیجنے کا ارادہ رکھتا ہے ۔ عملے کے تینوں ارکان تین ماہ تک تیانھے خلائی اسٹیشن پر رہنے کا ارادہ رکھتے ہیں ، یہ مشن کسی بھی سابقہ ​​چینی مشن کی مدت سے کہیں زیادہ ہے ۔ وہ وہاں اسپیس واکس ، تعمیر اور بحالی کا کام انجام دیں گے اور سائنسی تجربات بھی کریں گے ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button