چینی کمپنی اوپو پاکستان پلانٹ کو اپ گریڈ کرے گی

اسلام آباد : اوپو پاکستان نے سالانہ 50 لاکھ موبائل فون ایکسپورٹ کرنے کا منصوبہ بنایا ہے ۔

نیوز میں شائع ہونے والی ایک رپورٹ کے مطابق ، موبائل فون کمپنی نے ہدف کے حصول کے لیے اپنے اسمبلی پلانٹ کو پاکستان میں ایک مینوفیکچرنگ پلانٹ میں اپ گریڈ کرنے کا فیصلہ کیا ہے ۔

اوپو پاکستان کے سی ای او جارج لانگ نے یہ اعلان وفاقی وزیر صنعت و پیداوار مخدوم خسرو بختیار سے ان کے دفتر میں ملاقات کے دوران کیا ۔

اس بات پر روشنی ڈالتے ہوئے کہ کمپنی کا مقصد ٹیکنالوجی کی منتقلی اور آئی ٹی پروفیشنلز کی مہارت کی ترقی کے لیے ایک ریسرچ اینڈ ڈویلپمنٹ سینٹر قائم کرنا ہے ، لانگ نے کہا کہ اوپو پاکستان میں مقامی طور پر تیار کردہ سیٹ برآمد کرنے کے لیے پرامید ہے ۔

وزیر نے اس اعلان کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ حکومت پاکستان کی سرمایہ کاری دوست پالیسیوں نے پاکستان میں کاروباری ماحولیاتی نظام کو بہتر بنایا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ موبائل کی مقامی مینوفیکچرنگ نہ صرف مقامی صارفین کے لیے قیمتوں کو کنٹرول میں رکھے گی بلکہ موبائل فون انڈسٹری کی توسیع کو پاکستانی معیشت کا ایک بڑا کھلاڑی بننے کے قابل بنائے گی ۔

خسرو بختیار نے کہا کہ اس ترقی کے نتیجے میں موبائل صنعت کے ساتھ ساتھ ملک میں موبائل سے وابستہ صنعتوں کے اندر روزگار کے بے شمار مواقع پیدا ہوں گے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button