عمران خان اور بل گیٹس کی گفتگو

وزیر اعظم عمران خان اور بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے شریک چیئرمین بل گیٹس نے بدھ کو کوڈ 19 صورتحال ، پولیو کے خاتمے اور موسمیاتی تبدیلی سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیا اور مشترکہ مقاصد پر مل کر کام جاری رکھنے پر اتفاق کیا۔

اپنی ٹیلیفونک گفتگو میں انہوں نے پاکستان میں کورونا وائرس ، پولیو اور ویکسین سے بچنے والی دیگر بیماریوں کو فوری طور پر انکے پھیلاؤ کو روکنے کی اہمیت پر اتفاق کیا۔

وزیر اعظم نے بل اور میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کو غربت سے مقابلہ کرنے اور دنیا بھر میں کوویڈ 19 وبائی بیماریوں اور عدم مساوات کا مقابلہ کرنے کے لئے کام پر سراہا۔

موسمیاتی تبدیلی سے متعلق بل گیٹس کو اپنے حالیہ لکھے خط کا حوالہ دیتے ہوئے ہوئے عمران خان نے پاکستان کے سابقہ ​​فوری اقدامات سے آگاہ کیا ، جن میں 10 ارب درخت سونامی بھی شامل ہے۔ عمران خان نے پولیو سے پاک پاکستان کے حصول کے لئے ملک بھر میں کوششوں کو مستحکم کرنے کے اپنے عزم کی تصدیق کی۔

بل گیٹس نے آب و ہوا کی تبدیلی سے نمٹنے کے لئے پاکستان کے عزم کا اعتراف کیا اور اس بات پر اتفاق کیا کہ اس عالمی چیلنج کا مقابلہ کرنے کے لئے دنیا کو اکٹھا ہونا ہوگا۔

اس بات پر روشنی ڈالتے ہوئے کہ فوڈ سسٹم خاص طور پر آب و ہوا کی تبدیلی کے خطرے سے دوچار ہیں ، انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ عالمی رہنماؤں کو موافقت کے ذریعے زرعی تحقیق میں سرمایہ کاری کو ترجیح دینی چاہئے۔

Back to top button