میرا اور انکے اہل خانہ پر لاہور میں حملہ

اداکارہ میرا کا کہنا ہے کہ انہوں نے میرے بھائی اور والدہ کو مارا پیٹا ، وہ دعویٰ کر رہے تھے کہ وہ اس کی خاندانی جائیدادیں لینے کی کوشش کر ینگے ۔

اداکارہ میرا کو لاہور میں ان کے گھر پر حملہ کرنے والے غنڈوں کی طرف سے جان سے مارنے کی دھمکیاں مل رہی ہیں اور وہ ان کی خاندانی جائیدادیں لینے کی دھمکیاں بھی دے رہی ہیں ۔

میرا کا کہنا تھا کے ہم پاکستان کو صاف ستھرا بنانا چاہتے ہیں ۔ ہمارے لیے امریکہ اور دبئی جیسی جگہوں پر پہنچنا کچھ مشکل نہیں ہے ، آپ مجھے بتائیں ، ایسا کچھ کہاں ہوتا ہے؟ انہوں نے ویڈیو میں آنسوؤں کیساتھ پوچھا۔ دن کے وسط میں ، بے شرمی کے ساتھ ، مسلح بندوق بردار اور بدمعاش ہمارے گھر میں داخل ہوئے ، انہوں نے میرے بھائی اور والدہ کو زدوکوب کیا ۔ بتائیں ، یہ کہاں ہوتا ہے؟

اس کے بعد انہوں نے اس عزم کا اظہار کیا کہ اگر کوئی ثابت کرسکتا ہے کہ ہم نے اپنی جائیداد کی دستاویزات جعلی بنائی ہوئی ہیں تو وہ اور اس کے اہل خانہ خود کو پھانسی دے دیں گے ۔ انہوں نے کہا ، "یہ جھوٹے ، دھوکہ باز ، اور فریبی افراد ہیں۔”

صحافیوں کے ساتھ گفتگو میں میرا نے انکشاف کیا کہ یہ بدمعاش خصوصا لاہور کے ڈی ایچ اے فیز 8 میں انکی خاندانی جائیدادوں پر قبضہ کرنا چاہتے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ یہ افراد پولیس کی تحویل میں ہیں لیکن اصل مجرم فرار ہو گیا تھا۔ "وہ ہمیں دھمکی دے رہا ہے ، یہ کہتے ہوئے کہ وہ ہمیں مار ڈالے گا ۔ اسے پکڑنا بہت ضروری ہے ،” انہوں نے التجا کی ہے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button