عدنان صدیقی نے کورونا ویکسین لگوالی

اداکار عدنان صدیقی نے کراچی میں آرٹس کونسل میں اپنی پہلی کورونا ویکسین کی خوراک لینے کی ایک ویڈیو شیئر کی عدنان نے کہا یہ ایک بہت بڑی راحت ہے، یقینا ! میں شروع میں تھوڑا سا گھبرایا تھا انجکشن کی وجہ سے ، اس سے قطع نظر کہ آپ کتنے جوان یا بوڑھے ہیں ، یہ ایک  ایسی چیز ہے جو ہر بار آپ کو خوفزدہ کرتی ہے ۔

انہوں نے مزید بتایا کہ وہ بھی دوسروں کی طرح ابتدائی طور پر ویکسین کی طرف سے شبہات کا شکار تھے ، عدنان صدیقی نے کہا کہ ہاں میں نے ویکسین کے اثرات کے متعلق کچھ ایسی رپورٹس پڑھیں تھیں جنکی وجہ سے مجھے شکوک و شبہات لاحق تھے ، اور ایسی ہی رپورٹس کی وجہ سے لوگ محتاط ہوگئے ہیں ۔

اداکار کا کہنا تھا کہ میں نے اپنے دوست سے مشورہ کرنے کے بعد ویکسین لینے کا فیصلہ کیا ہے ، جو ایک ڈاکٹر ہے ۔ اللہ کے فضل سے ، میں بالکل ٹھیک محسوس کررہا ہوں ،میرا ووٹ ویکسینیشن کے ساتھ ہی ہے، عدنان صدیقی نے سب کو یہ مشورہ بھی دیا کہ اپنے ذاتی ڈاکٹر سے مشورہ کریں ، خاص طور پر وہ لوگ جو ادویات لے رہے ہیں یا امیونیٹی  کے مسائل کا شکار ہیں ۔

اگرچہ عدنان نے یہ واضح نہیں کیا کہ اسے کون سی ویکسین ملی ، لیکن وہ ہیش ٹیگ جس کا استعمال کرتے ہیں اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ انھیں چین کی ویکسین سائینو فارم  لگائی گئی ہے ۔

دریں اثنا ، پاکستان میں ویکسی نیشن مہم زوروں پر ہے، 60 اور اس سے اوپر کے لوگوں کی ویکسین 10 مارچ کو شروع کی گئیں ، جبکہ 50 سال سے زائد عمر کے افراد 21 اپریل سے رواں ہفتے اپنی ویکسین لینا شروع کرچکےہیں، حکومت نے عید کے بعد تمام عمر  کےگروپوں کے شہریوں کے  لیے ویکسینیشن کے لئے رجسٹریشن کھولنے کا بھی منصوبہ بنایا ہے ، تفصیلات کے مطابق مئی کے وسط میں پاکستان عید کے بعد روزانہ 125،000 سے زائد افراد کو قطرے پلائے گا ۔

اگر آپ اہل ہیں اور ابھی تک اس ویکسین کے لئے اندراج نہیں کیا ہے تورجسٹرڈ ہونے کے لئے اپنا سی این آئی سی نمبر 1166 پر بھیجیں اور اپنا  اے ایس اے پی حاصل کریں ۔

Back to top button