مزدوروں کا عالمی دن 1 مئی

مزدوروں کے عالمی دن کے موقع پر سندھ حکومت کی طرف سے ایک نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ "حکومت سندھ نے ہفتہ 1 مئی 2021 کو پورے صوبہ سندھ میں” یوم مزدور ” کے موقع پر عام تعطیل کااعلان کیا ہے۔

مزدور ڈے – جسے یوم مئی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، پوری دنیا میں مزدور طبقے کے حقوق کے ساتھ اظہار یکجہتی اور ان کے احترام کے لئے منایا جاتا ہے۔

وزیر اعظم عمران خان اور صدر عارف علوی نے یوم مزدور کے موقع پر اپنے الگ الگ پیغامات میں مزدوروں کے روزگار اور رہائشی حالات کو بہتر بنانے کے لئے حکومت کے عہد کا اعادہ کیا ہے۔ اس دن کو منانے کا مقصد مزدوروں اور صنعتی کارکنوں کو استحصال کے خلاف ملازمت سے تحفظ فراہم کرنے کے اقدامات شروع کرنا ہے۔

صدر اور وزیر اعظم کے پیغامات

صدر ڈاکٹر عارف علوی نے مزدوروں کو خراج تحسین پیش کیا اور بنیادی حقوق کے لئے ان کی بہادری اور جدوجہد کو سراہا، انہوں نے محنت کش طبقے کو یقین دلایا کہ حکومت مزدوروں کے تحفظ اور وقار کے لئے کوششیں جاری رکھنے کا پختہ عزم رکھتی ہے۔

انہوں نے اپنے پیغام میں مزدوروں پر زور دیا کہ وہ آگے آئیں اور پاکستان کو کارکردگی ، تعاون اور ترقی کی علامت بنانے میں اپنا کردار ادا کریں۔ وزیر اعظم عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا کہ یہ دن ہمیں یہ موقع فراہم کرتا ہے کہ ملک کی تعمیر کے لئے اندرون اور بیرون ملک اپنے محنت کشوں کی انمول خدمات کو تسلیم کریں۔

پرائم منسٹر نے اس بات کا اعادہ کیا کہ حکومت کا مقصد مزدوروں کے فلاحی اداروں کے لئے خودکار اور مربوط نظام تیار کرنا ہے تاکہ شفافیت کو یقینی بنایا جاسکے اور کارکنوں کو ریلیف کی فراہمی میں تاخیر کو کم کیا جاسکے۔

عمران خان نے مزید کہا کہ حکومت کوویڈ 19 کی صورتحال کےچیلنجوں سے پوری طرح واقف ہے اور ہماری زندگیوں اور معاش کے مابین توازن قائم کرنے کی پالیسی کا مقصد افرادی قوت کو ان وبائی امور کے دوران اپنے کنبوں کے لیے خاطرخواہ کمائی کے قابل بنانا ہے۔

Back to top button