شہباز گل کے اہم اعلانات

پولیٹیکل مواصلات کے معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل نے جمعہ کے روز پریس کانفرنس میں صحافیوں سے بات کرتے ہوئے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان نے پیٹرولیم منصوبوں کی قیمتوں میں اضافے کے لئے اوگرا کی سمری مسترد کردی ہے۔

نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان نے رمضان کے مقدس مہینے میں صارفین کو ریلیف کی فراہمی کے لئے تیل کی قیمتوں میں کوئی تبدیلی نہیں کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

حکومت نے قیمتیں برقرار رکھنے کا نوٹیفیکیشن جاری کردیا ہے جسکے مطابق پیٹرول کی قیمت 108 روپے 56 پیسے پر برقرار رہے گی جبکہ ہائی اسپیڈ ڈیزل کی قیمت 110 روپے 76 پیسے ،مٹی کے تیل کی قیمت 80 روپے فی لیٹر اورلائٹ ڈیزل کی قیمت 77 روپے 65 پیسے پر برقرار رہے گی۔

ڈاکٹر شہباز گل نے سابق ڈی جی ایف آئی اے بشیر میمن کی طرف سے لگائے گئے بے بنیاد الزامات کو بھی مسترد کردیا۔ ڈاکٹر گل نے اپوزیشن کو ملک میں شفاف انتخابات کو یقینی بنانے کے لئے انتخابی اصلاحات کے لئے حکومت کی حمایت کرنے کی دعوت دی ہے، انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان نے دھاندلی کے خاتمے کے لئے ہمیشہ آزاد اور شفاف انتخابات کی بات کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ انتخابی اصلاحات اور ای ووٹنگ جمہوریت کی بقا کے لئے واحدراستہ ہے اور حکومت آئندہ عام انتخابات میں اصلاحات کو یقینی بنانے کے لئے پوری طرح پرعزم ہے ۔ وزیر اعظم برائے سیاسی مواصلات کے معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل نے تمام سیاسی اسٹیک ہولڈرز سے مطالبہ کیا کہ وہ انتخابی اصلاحات کے لئے آگے آئیں اور حکومت کے ساتھ بیٹھیں۔

Back to top button